Preinscripció i matriculació
curs 2022-2023

INFANTIL i PRIMÀRIA

del 7 al 21 de març de 2022

Totes les sol·licituds s’han de fer online, en format telemàtic, per tant, no hi ha la possibilitat de full de preinscripció en paper:

• Amb suport electrònic: cal identificació digital
    • Mitjançant certificat digital: DNI electrònic, idCat, Cl@ve.
    • Si no es disposa de cap certificat, us en podeu generar un de forma fàcil, l’IdCat Mòbil, tal i com s’explica en aquest enllaç: idcat
  • Amb suport informàtic: sense identificació digital
    • Omplir el formulari.

No es pot lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu, aquesta s’ha d’adjuntar online en el moment de fer la preinscripció.

ACCEDIR AL FORMULARI ON-LINE

1.- Accedir a: https://preinscripcio.gencat.cat/ca/inici

2.- Entreu a l’etapa on voleu fer la preinscripció.

3.- Quan estigui actiu (suposem que el mateix dia d’inici de preinscripcions) heu d’omplir aquesta sol·licitud.

INFORMACIÓ,  DOCUMENTACIÓ I CRITERIS

Per a l’alumnat ja escolaritzat a Catalunya, us demanaran número d’identificació de l’alumne/a o RALC. Aquest número us l’ha de lliurar l’escola on està matriculat actualment el vostre fill/a. Per a l’alumnat de P3 o nova incorporació al sistema educatiu, aquesta casella s’ha de deixar en blanc. Si han anat a l’Escola Bressol també s’ha de deixar en blanc.

Documentació a adjuntar

• El codi de centre de la nostra escola és el 08035842, el necessitareu per fer la preinscripció.
  • Vídeo explicatiu: Com omplir la preinscripció

Informació dels criteris de puntuació

SUPORT A LA PREINSCRIPCIÓ

Si tinc dubtes omplint la sol·licitud on em puc adreçar?

Podeu posar-vos en contacte amb l’escola:

E-mail: escola@laia.cat

Tel.: 933 111 351 en horari de 9:00 a 13:00 h i de 15:00 a 17:00h.