setmana blanca

Una de les activitats més esperades per a molts infants de la nostra escola, des de l’alumnat de P5 fins els més grans de primària, és la Setmana Blanca.

L’escola Laia realitza aquesta activitat anual com a acte de convivència entre tots els seus participants, tant alumnat com docents, tot treballant valors socials i personals com poden ser l’empatia, la solidaritat i la cooperació.

Des de fa molts d’anys, el curset d’esquí es duu a terme a l’estació de la Masella i ens hostatgem a l’alberg “La Closa” de Castellar de N’Hug. Al llarg de quatre dies, cada matí havent esmorzat, l’autocar ens deixa a peu de pistes per gaudir de la neu i de les classes d’esquí que ens permeten aprendre a moure’ns en aquest mitjà i desenvolupar les habilitats necessàries per fer-ho, així com també, en el cas dels que ja en saben, perfeccionar el seu nivell. Cada grup d’alumnes disposa de mestres, monitors de lleure i monitors d’esquí que comparteixen amb ells cada una d’aquestes jornades. A més a més, en tornar de pistes,  gaudeixen de diverses activitats après-ski, que arriben al seu punt culminant amb la festa de comiat que se celebra el darrer dia al vespre.

En finalitzar l’estada, tots els participants reben un diploma de participació del curset.